Een jaar bloggen

Vandaag, op de laatste dag van 2011, komt een einde aan mijn uitdaging om een jaar lang elke dag te bloggen. Een uitdaging die ik niet helemaal gehaald heb, maar met 355 blogs kom ik toch aardig in de buurt. Want het is best pittig, elke dag een nieuwe blog schrijven. Niet elke dag maak ik iets mee of gebeurd er iets waarvan ik denk, ja, daar ga ik vandaag over bloggen. Om hier dan toch iets te laten verschijnen heb ik regelmatig mijn toevlucht gezocht tot een leuk filmpje of een mooie infographic.

Ik heb wel gemerkt dat het vele bloggen ervoor heeft gezorgd dat ik minder heb getwitterd. Ik ga niet twee keer over een berichtje over hetzelfde versturen. Al werden sommige blogjes daardoor wel een soort van tweet, zeker qua tekens.

Volgend jaar ga ik niet weer elke dag bloggen. Hopelijk wel weer elke dag twitteren, iets wat dit jaar niet is gelukt. Maar ik zal zeker ook blijven bloggen. Want ik heb nog nooit zoveel lezers op mijn weblog gehad als dit jaar.  Daarnaast waren de reacties die op mijn blogs kreeg erg leuk.

Rest mij nog jullie een fijne jaarwisseling te wensen en alle goeds voor 2012!

2 Reacties op “Een jaar bloggen

  1. Hoe bedoel je, niet elke dag gebeurt iets waar je over kunt schrijven? Je bent student Verkeerskunde zo te zien, reist met het openbaar vervoerd, sport. Er gaan te weinig dagen in een jaar om te bloggen!

    Tot een prettig 2012 toegewenst!

Geef een reactie

