Hoe word ik zo slim mogelijk in een jaar?

Als student ben ik druk bezig slimmer te worden. Elke periode leer ik weer een aantal dingen bij. Vooral over mijn vakgebied: Verkeerskunde (of moet ik Mobiliteit zeggen?). Daarnaast gebeurt er nog zo waanzinnig veel in de wereld. De bijna voor niemand te begrijpen economische problemen, de Arabische wereld die onrustig blijft. Er worden nieuwe uitvindingen gedaan, er komen nieuwe boeken en documentaires uit.

Eigenlijk teveel om allemaal te doen voor één persoon. Dus als mijn doel is om in een jaar zo slim mogelijk te worden, dan zou ik proberen een grote groep mensen om mij heen te formeren die samen alle kennis hebben die hierboven beschreven is. Die mensen kunnen mij helpen als ik ergens een probleem mee heb en op die manier heb ik heel veel kennis om mij heen verzameld en kunnen we samen hopelijk iets moois bereiken.

Geef een reactie

