Top 2000

Per jaar luister ik één week naar radio 2: op het moment dat de top 2000 wordt uitgezonden. Het feest der herkenning van de muziek blijft toch elk jaar de moeite waard. En elk jaar neem ik me bij een aantal nummers voor om daar volgend jaar toch echt op te gaan stemmen, al vrees ik dat die nummers 11 maanden later toch weer enigzins vergeten ben.

Het nadeel van zo weinig naar radio 2 luisteren is dat ik er altijd pas laat achter kom dat de stembussen geopend zijn. Gister tijdens de top 2000 quiz kwam de reminder. Dus vandaag mijn platenkast en geheugen ondersteboven gehaald om meer weer een mooie lijst te maken en die op tijd in te sturen. Ik kan zeggen dat het gelukkig weer gelukt is.

Wil jij ook nog stemmen? Het kan nog tot 20.0o vanavond.

Een Reactie op “Top 2000

  1. Pingback: Top 2000 gaat beginnen | Jelmers weblog

Geef een reactie

