Android of iPhone

Wat ik het fijne aan Android vind is dat je alle ruimte hebt om je toestel naar eigen smaak in te richten en het uiterlijk te bepalen. Je kan van alles aanpassen en het daarmee zo maken dat het voor jou ideaal is. Het leuke daarvan is weer dat elk toestel uniek is.

Maar ik zal eerlijk toegeven, zo mooi als de iPhone is nog niet geworden. Tot nu dan, want vandaag las ik op Androidplanet dat je met de app ‘Espier Launcher’ het uiterlijk van je Android in dat van een iPhone kan veranderen. Andersom zou absoluut niet mogelijk zijn, maar bij Android kan het gewoon. En ik moet eerlijk zeggen: het verschil is bijna niet te zien. Installeer de app snel voordat Apple er een stokje voor steekt. Ik heb de app in ieder geval aan boord en ben benieuwd hoe de iPhone looks mij gaan bevallen.

Geef een reactie

