R.E.M. houdt ermee op

Vandaag is bekend geworden dat R.E.M. er na liefst 31 jaar mee ophoudt. Ik ken de band in eerste instantie van de paar bandjes die mijn ouders grijs draaiden in de auto. Hun favorieten waren R.E.M., de Dire Straits en Simon & Garfunkel. Toen we eindelijk een auto zonder cassettespeler kregen, was ik zo blij even van deze muziek af te zijn dat ze tijden niet geluisterd heb. Maar later heb ik ze weer herontdekt. Vooral R.E.M. vind ik leuk en daarom is het ook jammer dat ze ermee ophouden.

Hieronder beelden van hun enige Pinkpop optreden in 1991:

Geef een reactie

