Slapen

De maand augustus vervang ik de Telegraaf bezorgers in mijn woonwijk. Dat betekent dat de wekker dagelijks 5:55 gaat en deze week zelfs 5:05, omdat ik beide bezorgers nu tegelijk vervang. Aangezien ik een avondmens ben, vind ik het lastig om ’s avonds zo vroeg naar bed te gaan dat ik ook deze maand genoeg uren per nacht slaap. Volgens deze infographic zitten er nogal wat nadelen aan (te) weinig slapen. Wellicht toch maar eens proberen wat eerder naar bed te gaan, net zoals sporters doen.

Geef een reactie

