Studenten en techniek

De computer is voor mij niet meer weg te denken uit het hedendaagse onderwijs. Ik gebruik mijn laptop niet alleen om presentaties te maken en rapporten te schrijven, maar ook om contact met mijn klasgenoten te onderhouden over de laatste roosterwijzigingen. Een ideale manier om makkelijk met elkaar te communiceren zonder dat we bij elkaar in de buurt hoeven te zijn. Hoe andere studenten over de moderne techniek denken is samengevat in deze mooie infographic. (via DutchCowboys)

Students Love Technology
Via: OnlineEducation.net

3 Reacties op “Studenten en techniek

  1. Pingback: Studenten en techniek | Buy Laptop Bag

  2. Wat zie ik dan allemaal Jelmer?! Een MacBook, iPod, iPhone en een iPad! Need I have to say more??!! 😉

Geef een reactie

