Skûtsjesilen in 3D te volgen

Dit jaar is er weer iets nieuws bij het skûtsjesilen, de wedstrijden zijn nu in 3D terug te kijken. Je kan precies zien wat de skûtsjes tijdens de wedstrijd doen en op die manier ook je eigen favoriet in de gaten houden. De bedoeling was eigenlijk om de wedstrijden op deze manier live in beeld te brengen, maar er zijn problemen met de gps sensoren in de skûtsjes tijdens de wedstrijd.

Volgens de ontwikkelaars is dit nog maar een begin en willen ze er nog meer mee doen. Ze denken er onder andere over er een spel van te maken.

2 Reacties op “Skûtsjesilen in 3D te volgen

  1. geweldig, maar hoe krijg ik de app aan de praat?

    • Mijn browser, google chrome, gaf bovenin aan dat ik een toepassing uit kan voeren en daarna werkte hij. Het is een java app, dus dat moet je wel geïnstalleerd hebben.
      Mocht het je hierna nog niet lukken, dan kan je denk ik beter de makers benaderen. Ik ben geen technisch expert 🙂

Geef een reactie

