Arnsberg

Gister ben ik weer naar Duitsland gereden, ditmaal om mijn zusje op te halen van het vliegveld. Om toch iets meer te zien van Duitsland dan alleen de snelweg ben ik ditmaal naar Arnsberg gegaan. Dit is een stadje op een half uur rijden van het vliegveld en beschikt over een oud centrum. Hier heb ik een uurtje rondgelopen en het nodige gezien. Uiteindelijk kwam ik uit bij een oude ruïne met een prachtig uitzicht over de omgeving.

Daarna was het tijd om richting het vliegveld te gaan en daarna door naar huis.

Geef een reactie

