Halverwege Post a Day Challenge

Vandaag is het 1 juli, waardoor we nu halverwege 2011 zijn. Dat betekent dat ik ook op de helft ben met mijn challenge om dit jaar elke dag te bloggen. Tot nu toe is het me nog elke dag gelukt om op tijd een nieuw blogje te plaatsen.

Ik heb in mijn hele leven nog nooit zoveel geblogd als het afgelopen jaar. Op zich is het goed bevallen. De druk van het elke dag moeten is ook een fijne regelmaat. Alleen heb ik niet elke dag evenveel inspiratie om een verhaaltje te schrijven of is er geen geschikt nieuwtje om bij aan te haken. Dat zijn de dagen dat ik een mooi filmpje voor jullie heb uitgezocht 😉

Ik ga er nog zeker een half jaar tegenaan met bloggen. Wat ik in 2012 ga doen met dit blog zie ik dan wel weer 🙂

Geef een reactie

