Chromebook

Ik zal het maar eerlijk toegeven, ik ben fan van google. Zij hebben het mogelijk gemaakt op een eenvoudige manier heel veel dingen online te doen. Het begon met zoeken, maar nu hou ik ook mijn mail, agenda en documenten bij met google.

Drie jaar geleden kwam Google met de browser Chrome. Een fijne, snelle browser die uitstekend werkt met de google producten. En nu is het tijd voor iets nieuws:

Ik ben benieuwd of deze laptop echt een succes gaat worden. Je kan tegenwoordig veel online, maar nog niet alles. Op deze laptop kan je die dingen niet doen. Daar staat tegenover dat je wel een snelle computer zal hebben waar maar één programma op hoeft te draaien.

Geef een reactie

