Welk apparaat kan ik niet missen?

Als ik op pad ga, neem ik tegenwoordig heel wat apparaten mee. Mijn telefoon en iPod zitten altijd in mijn broekzak, maar soms neem ik nog meer spullen mee. Zo zit er op schooldagen altijd een laptop en rekenmachine in mijn tas. Thuis zijn er ook nog de nodige de apparaten die ik gebruik: tv, gasstel, koelkast en printer zijn zomaar een paar dingen die ik niet graag zou missen.

Maar het enige apparaat waarvoor ik terugga als ik hem vergeten ben, is mijn telefoon. Vooral omdat het zoveel meer is dan een telefoon. Ik twitter ermee, hou mijn agenda bij en check of de trein vertraging heeft.

Met dank aan Daily Post voor het idee en Free Programmer voor de foto.

2 Reacties op “Welk apparaat kan ik niet missen?

  1. En natuurlijk….niet geheel onbelangrijk….als jij je telefoon (met agenda dus) verliest, weet ik niet meer wat ik moet doen…. 😉

Geef een reactie

