Eén maand Post a Day

Met deze post zit de eerste maand van de Post a Day challenge er op. Ik heb 31 blogs geplaatst en aan de tagcloud te zien heb ik aardig wat onderwerpen behandeld.

Het dagelijks schrijven van een blog heeft mij tot nu toe minder moeite gekost dan ik vooraf had gedacht. Vooral in sport en verkeerskunde vind ik leuke onderwerpen om over te schrijven. Daarnaast wat actualiteit en af en toe een hersenspinsel. Ik probeer om de onderwerpen wat af te wisselen, dus niet een week sport en dan een week verkeer, maar om en om.

Daarnaast is het leuk om te zien dat het aantal lezers van mijn blog stijgt. Niet zo verwonderlijk, want tot nu toe deed ik er weinig mee. De komende tijd ga ik zeker door met de challenge. Ik ben wel benieuwd of het dan net zo gemakkelijk gaat als de afgelopen maand.

Plaats een reactie