The Tourist

Afgelopen donderdag heb ik met twee vrienden de net uitgekomen film The Tourist gezien. Het was alweer een hele tijd geleden dat ik een bioscoop van binnen gezien had. Gelukkig had ik de recensies vooraf niet gezien, want toen ik ter voorbereiding op deze post wat rondsurfde zag ik dat die niet al te best zijn.

The Tourist is een film die er vooral goed uitziet. Met Angelina Jolie (Elise) en Johnny Depp (Frank) in de hoofdrollen en de mooi ogende actiescènes is het oog tevreden. Het mooie beeld maakt het ontbreken van diepgang niet helemaal goed. Het idee van de film, waarin niemand is wie het lijkt, zou voor heel veel verhaallijnen kunnen zorgen, maar er zit maar één lijn in de film: de verhouding tussen Elise en Frank.

The Tourist is een mooie film om te zien, maar wel redelijk voorspelbaar. Vooral geschikt voor een relaxte avond in de bios. Hieronder staat de trailer van The Tourist:

Geef een reactie

