Wat zou ik doen als ik nog een uur te leven heb?

Als ik nog een uur te leven heb, wil ik iets doen wat ik ontzettend leuk vind. Maar wat ga je dan doen? Voor meerdere dingen heb je in een uur geen tijd. Ik geloof niet dat er na de dood nog iets, dus wat ik nog wil moet in dat uur gebeuren.

Wat ik in mijn laatste uur het liefste ga doen is rijden in een prachtige Ferrari, bijvoorbeeld zoals deze hieronder. Het liefste rijd ik dan over prachtige wegen door de bergen met een geweldig uitzicht. Aangezien ik maar een uur te leven heb, zijn de Alpen het meest dichtbij en dus het meest geschikt 😉

Wat zou jij doen als je nog een uur te leven hebt?

Met dank aan de Dailypost voor het idee en Jeff Web voor de foto.

Geef een reactie

