Runkeeper

Sinds ik in het bezit ben van een smartphone met gps, heb ik al de nodige apps getest om mijn fiets- en schaatsactiviteiten te meten. Tegenwoordig gebruik ik hiervoor Runkeeper. De belangrijkste reden dat ik Runkeeper sinds hun introductie op Android gebruik, is de grote community erachter. Het is erg leuk om samen met mensen te sporten, ook al is dat op afstand.

Daarnaast blijft Runkeeper zich door ontwikkelen en met leuke nieuwe functies komen. Zo was er tijdens de laatste New York Marathon een speciale wedstrijd voor Runkeeper live gebruikers, die door andere gebruikers over de hele wereld gevolgd werd.

Om nog meer mensen aan het sporten te krijgen, heeft Runkeeper nu een leuke actie. In de maand januari kan iedereen gratis de Runkeeper pro app downloaden. Normaal kost die zo’n 8 euro, dus een mooi aanbod. Ik zie net op mijn profiel dat ik zelf al twee weken niet gesport heb, dus ook voor mij is het de hoogste tijd dat weer te doen, nu met de pro app.

Geef een reactie

