Met Het Oog Op Morgen

Vandaag bestaat het radio 1 programma Met Het Oog Op Morgen 35 jaar. Dit heugelijke feit wordt vanavond gevierd met een speciale uitzending waarin de huidige presentatoren met elkaar in debat gaan over actuele onderwerpen.

Ik luister zelf al jaren naar het Oog en ben groot fan. Het programma verenigt twee passies van mij: nieuws en radio. Het lukt mij niet altijd om de kranten goed bij te houden en dan is dit programma een prima alternatief. Nog even luisteren naar het belangrijkste van de afgelopen dag.

Ik zal eerlijk bekennen dat ik niet elke dag luister. Pauw & Witteman is ook een leuk programma om te kijken en helaas zijn deze programma’s tegelijk. Gelukkig is daar tegenwoordig een oplossing voor: de podcast. Zeker nu ik bijna dagelijks twee uur in de trein zit een mooie manier om het programma te volgen.

Bron: afbeelding

Geef een reactie

