Ik ga elke dag bloggen in 2011!

Ik heb besloten dat ik dit jaar meer wil gaan bloggen. De beste manier om dat te doen is om maar gewoon te beginnen en dat doe ik vandaag, op de eerste dag van het nieuwe jaar. Ik ga proberen dit jaar elke dag hier een blog te plaatsen.

Dat zal niet gemakkelijk worden, maar ik hoop dat het wel plezier en inspiratie oplevert. Voor wat extra ondersteuning zal ik gebruik maken van The DailyPost en de community van andere bloggers met hetzelfde doel.

Als je mijn blog al leest, hoop ik dat je mij aanmoedigt met reacties. Dat maakt het bloggen voor mij alleen maar leuker.

(via Erwin Blom)

2 Reacties op “Ik ga elke dag bloggen in 2011!

  1. Pingback: Halverwege Post a Day Challenge | Jelmers weblog

Geef een reactie

